2014 m. rugpjūčio 18 d., pirmadienis

Painusis brandinis pasaulis. Pirma ir antra linija.

Mielosios, ar jums kada teko parduoveje matyti tokių drabužių, kur, pavyzdžiui, ant vienų etikečių užrašytas pilnas prekinio ženklo pavadinimas "Dolce & Gabanna", o ant kitų tik kuklus sutrumpinimas "D & G"? Kuo tokie drabužiai skiriasi vieni nuo kitų, ar jie originalūs ir kas yra drabužių linija? Visa tai jau jūsų dėmesiui:

Drabužių linija – tai kategorija arba drabužio lygis nuo aukščiausio iki kasdieninio. Egzistuoja pirmoji, antroji, sport, jeans linijos. Jei žodžiai "Sport" ir "Jeans" mums dar kažką reiškia, tai ką gi reiškia pirmoji ir antroji linija?


Pirmoji drabužių linija – labai aukštos kategorijos, bet tai nėra HAUT COUTURE (haute couture, kitaip "aukštoji mada" – tai ypač aukštos klasės drabužiai, kurių kaina siekia kelias dešimtis tūkstančių ar net milijonų USD ar EUR)! Taigi, pirmoji linija tai "Pret-a-porte" (ang.: ready to wear arba gatavas nešioti) klasės drabužiai. Pret - porte būdingos labai prabangios medžiagos, egzotiškos odos, rankų darbas arba pusiau rankų darbas, idealūs modeliai, lekalai, originalūs dizaino sprendimai, sudėtingas kirpimas ir tt. Ir visa ši prabanga puikiai tinka dėvėti kasdien. Ypač aukšta kokybė garantuoja, kad šią prekę jus galėsite dėvėti tol, kol ji jums atsibos. Net jei tai atsitiks tik po 10-12 metų.
Taigi, pirmos linijos drabužiai nėra pigūs. Pavyzdžiui, Dolce & Gabbana džinsai iš šios linijos gali kainuoti ne mažiau nei 1.400 litų. Ir tai būtų pats paprasčiausias variantas. Šios kategorijos marškinėlių kaina  prasidės nuo 450 litų. Vyriškas kostiumas kainuos ne mažiau kaip 3.900 litų. Moteriški patys paprasčiausi drabužiai nuo 3.200 litų. Viršutinių drabužių kainos gali viršyti gero automobilio kainą. Pavyzdžiui, trumpa aligatorius striukė kainuos ne mažiau kaip 12.000 €.
Bet sumokėję gerus pinigus, jūs būsite daugiau nei patenkinti. Tokie daiktai išties yra nuostabūs, o kai kurie – tai tikri meno kūriniai.

Antra linija – taip pat neatsilieka nuo pirmosios savo kokybe ir įdomiu dizainu, tačiau čia nėra tokių brangių medžiagų. Jei jums pasitaikys drabužis iš natūralios odos, tai jau bus puiku, tačiau čia nerasite rankų darbo! Šie drabužiai yra daug paprastesni, todėl ir pigesni. Vidutiniškai du kartus. Pavyzdžiui, D & G džinsus jau galite įsigyti už 650 litų. Marškinėliai nuo 250 litų. Odinės striukės ir lengvi švarkai 2.200-2.300 litų. Atkreipkite dėmesį, kad ant etikėtės jau bus užrašytas šio brendo trumpinys, pavyzdžiui "D & G".

Sport linija ir Jeans – dar pigiau! Džinsai prasideda 450 litų, marškinėliai 160 litų.


Dar galbūt pastebėjote, kad perkant kvepalus už tam tikrą sumą, dažnai prie jų pridedamos visokios dovanos (piniginės, užrašų knygutės, rankinės ir tt.), kurios priklauso "Parfume" linijai. Šios prekės pačios pigiausios, dalijamos veltui, t.y. nupirkus kažkokį produktą, dovanų gaunamas kažkoks gaminys.

Atkreipkite dėmesį, kad vienas prekės ženklas gali turėti daug linijų. Bet tai yra visiškai skirtingos kolekcijos, kurios viena kitos nepapildo. 


Taigi, pavyzdžiui, gerai žinomas prekinis ženklas "Dolce & Gabbana", turi tris linijas.
Pirma – "Dolce & Gabbana". Vyriška ir moteriška apranga, avalynė, aksesuarai, apatinis trikotažas, paplūdimio drabužiai.
Antroji linija - "D & G". Vyriški ir moteriški drabužiai, apatinis trikotažas. Batai ir aksesuarai. Pasirinkimas nėra platus, paprastai vyriškai kolekcijai priklauso tik 3-4 poros batų, tiek pat diržų, 2-3 rankinės.
Sport linija žymima ženklu " & ".


Dabar apie taip vadinamus vienetinius, linijų neturinčius perkinius ženklus, jų sąrašas gana ilgas, todėl čia išvardinsiu tik aukščiausio lygio gamintojus:

Hermes  

Chanel
Fendi  

Louis Vuitton  
Dior
Lanvin
Givenchy
Gucci
Yves Saint Laurent
Balenciaga
Jaen-Paul Gaultier
Dsquared2
Nina Ricci
Celine
Kenzo
Francesco smalto
Isaia
CORNELIANI

Viktor & Rolf
Emanuel Ungaro
Sonia Rykiel
Christian Lacroix
Dries Van Noten
Rochas


Dabar apie brandus, gaminančius keliomis linijomis: 1 - pirmosios linijos pavadinimas, 2 - antros linijos pavadinimas, o taip pat Sport ir Jeans ( arba kai kur Denim)

"Dolce & Gabbana" (1); "D & G" (2); ir " & ".
"Roberto Cavalli" (1) ; "Just Cavalli" (2) Pastaba: "Cavalli freedom" linija - ji užima tarpinę poziciją tarp pirmos ir antros linijos.
"Armani Collezioni"  "Giorgio Armani" (1); "Emporio Armani" (2); "Armani Jeans"
"Prada" (1); "Miu Miu" (2) ; "Prada Sport";  "Prada Denim"
"Blumarine" (1); "Blugirl" (2)
"Gianfranco Ferre" (1); "GFF Ferre" (2); "Ferre Jeans"
"Missoni" (1) ; "M by Missoni" (2)
"Gianni Versace" (1); "Versus" (2) tarpinę padėtį tarp pirmos ir antros linijos užima "Versace Jeans Couture". BET TAI NĖRA DŽINSŲ LINIJA.
"Pal Zileri" (1); "Zileri Lab" (2)
"Yohji Yamamoto" (1) ; "Y"(2); "Y-3" (sporto)
"Calvin Klein" (1); "Ck jeans"
"Valentino Roma" (1); "R.E.D. Valentino" (2)
"Costume National" (1);   "C'N'C" (2)
"Alberta Ferretti" (1); "Philosophy by Alberta Ferretti" (2)
"Chloe" (1) ; "See by Chloe" (2)
"Dirk Bikkembergs" (1); "Bikkembergs" (2)
"Alexander McQueen" (1);  "MQ"(2)
"Moschino Cheap & Chic" (1); "Moschino" (2); "Moschino jeans"


Na ir dar šiek tiek pabaigai:
Tai ne taisyklės, bet tik rekomendacijos.
Visiems seniausiai žinoma, kad drabužiai ne tik uždengia nuogumą ir saugo nuo šalčio, bet taip pat ir parodo mūsų statusą, padeda jį pabrėžti ir išreikšti save. Tai ypač svarbu, jei gyvenime jūs užimate aukštas pozicijas, todėl būtina prisilaikyti kai kurių gero skonio taisyklių: 
 

  • Gyvename ir rengiamės pagal galimybes. Jei jūs esate sėkmingos firmos vadovas, atitinkamai turite ir rengtis. Jūsų spintoje turėtų kabėti bent keli geros kokybės kostiumai, o vienas, pageidautina, netgi pirmosios linijos. Jei jūs – vidutinės klasės menedžeris su vidutinėmis pajamomis – antroji linija kaip tik jums.


  • Antroji taisyklė skelbia, kad jaunas žmogus tas, kuris sielos viduje jaučiasi jaunas, bet rengtis reikėtų atitinkamai jūsų oficialios gimimo dienos datai. Iki 35 metų, galima drąsiai devėti antros linijos drabužius. Tačiau po 35, nors ir jaučiatės jaunas širdyje, bet plėšytus džinsus ir marškinėlius su įvairiais šūkiais geriau atidėkite vaikams. Kad nebūtų liūdna, palyginkime žmogų su alkoholiu: iki 35m. jis šampanas, o po 35m. – konjakas. Taigi ir vertinti save reikėtų kaip brangų, kokybišką konjaką. Nesvarbu, ar dėvi džinsus, ar vilnones kelnes, svarbu, kad drabužiai atrodytų kokybiškai ir brangiai, tą užtikrinti gali tik pirmos linijos rūbai.


  • Maišyti pirmos ir antros linijos drabužius ne tik leistina, bet ir būtina. Neatsisakykite pirkti patikusio drabužio tik dėl to, kad sužinojote, jog jis priklauso antrajai linijai. 
Būkite stilingos ir nepasiklyskite brandų pasaulyje.

Straipsnis: Janessa, nuotraukos iš interneto.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą