Madinga, stilinga ir brangu. Vieniems – tai gyvenimo būdas, kitiems – ypač pelningas verslas. Kažkas noriai skrenda į Londoną dėl rožinės palaidinės su užrašu «Abercrombie & Fitch» (amerikiečių brandas dar žinomas kaip A & ;F, sukurtas 1892 m.), o kiti nežino, kad rudas languotas audinys reiškia kažką daugiau... tiksliau tai gero skonio išraiška.
Mada tapo vulgari. Grožis ir elegancija jau niekam nerūpi, niekas jau nebeparduoda drabužių, o parduoda vardinę etiketę, garsų vardą. 1968 m. legendinis kutiurje Cristobalis Balenciaga pareiškė, kad nebenori dalyvauti šiame cirke, atsisakydamas meninio direktoriaus pareigų savo pačiuose mados namuose. Tačiau jo vardinės etikėtės iki šiol pelningai parduodamos visame pasaulyje. Mažmeninė Balenciaga suknelės kaina siekia net 20 tūkst. dolerių.
Paklausa tokiai ekskliuzyvinei madai arba «haute couture» ("aukštoji mada") mažėja kiekvienais metais, tuo tarpu «Pret-a-porte» ("pirma drabužių linija") paklausa didėja. Pasaulinės mados rinkos lyderiai (pavyzdžiui, Dior, Lacroix, Gucci, ir t.t.) jau seniai laiko aukštąją madą kaip priemonę, skatinančią serijinę gamybą. Tik Valentino mados namams išskirtinių drabužių gamyba neša pelną, nes trečioji ir ketvirtoji Valentino drabužių linijos, skirtos masiniams pardavimams, pasižymi ypač bloga kokybe, tačiau šių linijų kainos prilygsta pirmos ir antros linijos mažiau žinomų dizainerių drabužių kainoms.
Galų gale, bus ar nebus firminiai drabužiai jūsų spintoje, nusprendžia ne tik jūsų piniginė. Mados kūrėjas linkęs rasti kompromisą, juk svarbiausia – noras, o kaina, kuri jums tinka, gali būti derinama.
Drabužiai iš Mango (Ispanija) parduodami 45 pasaulio šalyse. Prekės ženklo šūkis – "Mada visiems". Mango būdingas žaibiškas naujų tendencijų kopijavimas, jie iškart specializuojasi ties keliais stiliais: klasikiniu, sportiniu, kasdieniniu ir vakariniu. Negaili dėmesio ir aksesuarams.
Kiekvieną naują sezoną šį ženklą atstovauja tokios įžymybės kaip: Claudia Schiffer, Penelope Cruz, Milla Iovovich ir kt., kurios prisideda prie naujojo drabužio dizaino sukūrimo. Bendras šio prekės ženklo įspūdis: padori kokybė už sąlyginai mažą kainą.
Olandų prekės ženklas Mexx (pavadinimas kilo, kai po 1986 m. susijungė vyriška ir moteriška drabužių versija "Moustache" (ūsai) ir "Emanuel" plius du bučiniai "x x"). Šiandien Mexx galima rasti 65 pasaulio šalyse.
Šioje bendrovėje dirba aštuoniasdešimt ypač aukšto lygio dizainerių, kurie sukuria dvylika kolekcijų per metus. Kiekviena kolekcija yra nepriklausoma ir užbaigta, tačiau turi kažko bendro su prieš ir po einančia kolekcija. "Mexx" taip pat sukūrė daug kvepalų, batų, laikrodžių, rankinių, diržų. Bendras įspūdis: drabužiai energingai, jaunai, sportiškai merginai.
"Benetton" (Italija). Šis ženklas turi padalinius daugiau nei 50-tyje valstybių. Šio ženklo esmė – eksperimentuoti su spalva. Tai pats ryškiausias prekės ženklas. Bendras įspūdis: jei drabužiuose jums visų pirma svarbus komfortas, "Benetton" yra skirtas jums.
Prancūzų prekės ženklas Sisley nusipelno ypatingo dėmesio. Kompanija kuria drabužius tiems, kas visada prisilaiko mados. Beje, "Benetton" ir "Sisley" pradėjo bendradarbiauti nuo 1974 m.
Bendras įspūdis: stilinga, bet ne pigi išvaizda.
Kitas prancūzų brendas – Chevignon. Dizaineriai akivaizdžiai jaučia silpnybę retro motyvams. Įkvėpimo semiasi iš I pasaulinio karo pilotų drabužių, motociklininkų, lenktynininkų ir kitų vyryškų profesijų. Nėra ryškių spalvų, dažniausiai vyrauja smėlio, ruda ir raudona. Šis prekės ženklas apibūdina save kaip "oriai senstantys drabužiai".
Esprit (JAV). Šiandien pasaulyje daugiau nei 2,5 tūkst. parduotuvių. Įmonė pozicionuoja save kaip "Tikri drabužiai tikriems žmonėms". Skirta sportiškam jaunimui. Stilius: sportiškas, prašmatnus.
Straipsnis: Janessa, nuotraukos iš interneto.
Mada tapo vulgari. Grožis ir elegancija jau niekam nerūpi, niekas jau nebeparduoda drabužių, o parduoda vardinę etiketę, garsų vardą. 1968 m. legendinis kutiurje Cristobalis Balenciaga pareiškė, kad nebenori dalyvauti šiame cirke, atsisakydamas meninio direktoriaus pareigų savo pačiuose mados namuose. Tačiau jo vardinės etikėtės iki šiol pelningai parduodamos visame pasaulyje. Mažmeninė Balenciaga suknelės kaina siekia net 20 tūkst. dolerių.
Paklausa tokiai ekskliuzyvinei madai arba «haute couture» ("aukštoji mada") mažėja kiekvienais metais, tuo tarpu «Pret-a-porte» ("pirma drabužių linija") paklausa didėja. Pasaulinės mados rinkos lyderiai (pavyzdžiui, Dior, Lacroix, Gucci, ir t.t.) jau seniai laiko aukštąją madą kaip priemonę, skatinančią serijinę gamybą. Tik Valentino mados namams išskirtinių drabužių gamyba neša pelną, nes trečioji ir ketvirtoji Valentino drabužių linijos, skirtos masiniams pardavimams, pasižymi ypač bloga kokybe, tačiau šių linijų kainos prilygsta pirmos ir antros linijos mažiau žinomų dizainerių drabužių kainoms.
Galų gale, bus ar nebus firminiai drabužiai jūsų spintoje, nusprendžia ne tik jūsų piniginė. Mados kūrėjas linkęs rasti kompromisą, juk svarbiausia – noras, o kaina, kuri jums tinka, gali būti derinama.
Drabužiai iš Mango (Ispanija) parduodami 45 pasaulio šalyse. Prekės ženklo šūkis – "Mada visiems". Mango būdingas žaibiškas naujų tendencijų kopijavimas, jie iškart specializuojasi ties keliais stiliais: klasikiniu, sportiniu, kasdieniniu ir vakariniu. Negaili dėmesio ir aksesuarams.
Kiekvieną naują sezoną šį ženklą atstovauja tokios įžymybės kaip: Claudia Schiffer, Penelope Cruz, Milla Iovovich ir kt., kurios prisideda prie naujojo drabužio dizaino sukūrimo. Bendras šio prekės ženklo įspūdis: padori kokybė už sąlyginai mažą kainą.
Olandų prekės ženklas Mexx (pavadinimas kilo, kai po 1986 m. susijungė vyriška ir moteriška drabužių versija "Moustache" (ūsai) ir "Emanuel" plius du bučiniai "x x"). Šiandien Mexx galima rasti 65 pasaulio šalyse.
Šioje bendrovėje dirba aštuoniasdešimt ypač aukšto lygio dizainerių, kurie sukuria dvylika kolekcijų per metus. Kiekviena kolekcija yra nepriklausoma ir užbaigta, tačiau turi kažko bendro su prieš ir po einančia kolekcija. "Mexx" taip pat sukūrė daug kvepalų, batų, laikrodžių, rankinių, diržų. Bendras įspūdis: drabužiai energingai, jaunai, sportiškai merginai.
"Benetton" (Italija). Šis ženklas turi padalinius daugiau nei 50-tyje valstybių. Šio ženklo esmė – eksperimentuoti su spalva. Tai pats ryškiausias prekės ženklas. Bendras įspūdis: jei drabužiuose jums visų pirma svarbus komfortas, "Benetton" yra skirtas jums.
Prancūzų prekės ženklas Sisley nusipelno ypatingo dėmesio. Kompanija kuria drabužius tiems, kas visada prisilaiko mados. Beje, "Benetton" ir "Sisley" pradėjo bendradarbiauti nuo 1974 m.
Bendras įspūdis: stilinga, bet ne pigi išvaizda.
Kitas prancūzų brendas – Chevignon. Dizaineriai akivaizdžiai jaučia silpnybę retro motyvams. Įkvėpimo semiasi iš I pasaulinio karo pilotų drabužių, motociklininkų, lenktynininkų ir kitų vyryškų profesijų. Nėra ryškių spalvų, dažniausiai vyrauja smėlio, ruda ir raudona. Šis prekės ženklas apibūdina save kaip "oriai senstantys drabužiai".
Esprit (JAV). Šiandien pasaulyje daugiau nei 2,5 tūkst. parduotuvių. Įmonė pozicionuoja save kaip "Tikri drabužiai tikriems žmonėms". Skirta sportiškam jaunimui. Stilius: sportiškas, prašmatnus.
Straipsnis: Janessa, nuotraukos iš interneto.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą